דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס משיקה את Co-Design to Target: פתרון ייעודי למגזר החלל התעופה והביטחון 

מאת    [ 18/07/2013 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 1616 פעמים ]

הפתרון מגדיר מחדש כיצד לנהל ולהוציא לפועל את שלב הפיתוח של תוכניות חדשות

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת פתרון חדש למגזר התעופה, החלל והביטחון בשם "עיצוב שיתופי ליעד"–Co-Design to Target.

 

ניהול  פרויקטים בתעשיית התעופה, החלל והביטחון בת זמננו מאתגרים חברות רבות הנדרשות להתמודד עם  יעדי התקציב, הזמנים והמפרט הכוללים מערכות מורכבות, תכנון אגרסיבי,  והטמעה מוקדמת מידי של טכנולוגיות חדשות. בנוסף, שלב תכנון הפרויקטים נפגם בגלל תהליכי עבודה מקוטעים, פתרונות נקודתיים שונים המשולבים לרוחב סביבת העבודה, וזרם קבוע של שינויים בלתי צפויים אל תוך התכנון.

 

"עיצוב שיתופי ליעד" עונה על בעיות אלה ודומות להן, ומציג גישה ייחודית המאפשרת עמידה ביעדי  הפרויקט הכוללים עמידה בזמנים בתקציב, בהתאם ליעדים שהוגדרו.

 

פתרון Co-Design toTarget כולל מספר אלמנטים מרכזיים:

 

-        תמונת מצב עדכנית בזמן אמת, מנפיקה סטטוס המחבר את הנקודות השונות בין כל תהליכי ההוצאה לפועל. יכולת המשילות שמספק "עיצוב שיתופי ליעד" לא רק שמאפשרת תיאום בהוצאת התוכנית, אלא גם עוקב אחר ההתקדמות אל מול כל מדדי המפתח, כולל עלויות, זמן, עומס עבודה, ביצועים, סיכון והזדמנויות.

 

-        תמונת מצב בזמן אמת של ביצועי עיצוב המטוס משנה את הדרך בה מטוסים מתוכננים. "עיצוב שיתופי ליעד" מספק למעצבים ומהנדסים את היכולת לתכנן לא רק בהקשר של מודל דיגיטלי מסורתי (DMU), אלא גם בהקשר של מודל פונקציונאלי (FMU) המשלב התנהגות של העיצוב. הפתרון מספק הגדרה נאמנה יותר למציאות של התוכנית, כדי לנהל דרישות, מערכות ומבנים, בהם כל המהנדסים עובדים בתיאום.

 

-        הטמעה של תהליכי עבודה הנדסיים, מהעיצוב והסימולציה, ועד לתכנון ייצור החלקים ותכנון המשאבים. המשימה של "עיצוב שיתופי ליעד" היא לעצב ולתכנן רכיבים ומערכות משנה, כדי להגיע למפרט במהירות הגבוהה ביותר, ולמנוע בעיות עתידיות שעלולות להן להיות השפעות דרמטיות על עלויות וזמנים של הפרויקט.

 

"אחד מהאתגרים הקבועים שאנו רואים בתעשיית התעופה, החלל והביטחון, הוא הצורך לספק תכניות כפי שהובטח. לחברות יש אינטרס להבטיח כי התוכניות אינן חורגות מהתקציב, מהמפרט או מהזמנים", אמרה מוניקה מנגיני, סגן נשיא תעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "בעוד אנו משחקים תפקיד מרכזי במהלך 30 השנים האחרונות בשינוי הדרך בה מתכננים מטוסים חדשים עם טכנולוגיות תלת-ממד, אנו חייבים כעת להתמקד בשינוי הדרך בה מוציאים לפועל תכניות חדשות עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. היעד שלנו עם "עיצוב שיתופי ליעד" הוא להביא פתרון תעשייתי שמספק רמות חדשות של יעילות הנדסית ושליטה בהוצאה לפועל, כדי להשלים תכניות כפי שהובטח".

 

"הפיתוח המוצלח של מטוס ה-Relentless525 הוא ביטוי לשותפות ההדוקה של חברת מסוקי בל עם דאסו סיסטמס", אמר בני פיק, מנהל מערכות מידע בחברת מסוקי בל. "השימוש בטכנולוגיות של דאסו סיסטמס היה חיוני ליכולת שלנו להוציא לפועל את תכנית ה- 525 על פי היעדים. השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס תמשך עם הרחבת הפעלת פתרונות דאסו סיסטמס לתוכניות חדשות".

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממדDassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב